Nye forældre

Når dit barn skal starte på KKFO, kan der godt melde sig et par spørgsmål undervejs, da dette på mange måder er en helt ny verden for både barn og forældre.

Vi bestræber os på at give så god information som muligt hér på hjemmesiden og ved vores informationsmøde for nye forældre.

Hvis dit barn starter på KKFO midt i et skoleår, laver vi en individuel aftale om opstart med dig og din familie.

De første måneder inden skolestart

Når dit barn starter på KKFO i maj, vil der være et indkøringsteam, der er afsat til særligt at tage sig af de nye 0. klasses børn. Medarbejdere fra teamet vil modtage dit barn, når det kommer på KKFO for allerførste gang, ligesom teamet vil arrangere ture og andre aktiviteter om formiddagen, mens de andre børn er i skole. Vi har erfaring for, at dette er en god måde at lære vores nye børn at kende og få dem rystet godt sammen.

Bemærk:

• at åbningstiden for  maj-børn frem til skolestart er kl. 7.00-17.00
  • at alle børn skal møde på institutionen senest kl. 09.00
  • at du så vidt muligt skal skrive bemærkninger og melde dit barn fraværende (ferie/fri/syg) via AULA. (Se nedenstående vedhæftede fil for hjælp til bemærkninger)

Guide til bemærkninger i AULA_0.pdf

Shape Created with Sketch.